Thursday 17 January 2013

Alamakkk...segannya aku..bawah mata aku hitam lah...





Lingkaran gelap! Jejaskan keayuan mata ku...........Dalam cinta,mata merupakan jendela jiwa. Rasa manis dan indah berputik tatkala mata bertentang mata, lantas membius getaran magis ke dada. Adapun segala solekan yang indah pasti ada cacatnya jika ia dihiasi sepasang lingkaran mata gelap yang jelas. Biar dipupuk bedak seinci, kehadirannya pasti merosakkan penampilan anda! 

Lingkaran gelap di bawah mata membuatkan wajah kelihatan kusam dan tidak bermaya. Umumnya, masalah ini terbahagi kepada 2 jenis warna lingkaran iaitu biru keunguan dan kuning kecoklatan. Warna lingkaran biru keunguan disebabkan oleh kumpulan pembuluh darah di bawah kulit. Sementara warna kuning kecoklatan pula disebabkan oleh tompokan melanin yang terjadi akibat kesan UV. Menerusi Sun Protection SPF50 dari Zarraz Paramedical,anda mampu mengatasi lingkaran tersebut dari terus membayangi keindahan mata anda!


Cara penggunaannya: 

Sapu Sun Protection Zarraz yang mengandungi SPF50 di seluruh muka anda. Sapukan juga di bahagian lipatan mata serta tulang alis. Cara yang betul untuk memakai krim mata ialah dengan menggunakan jari,lalu dipupuk perlahan2 mengelilingi kawasan mata.Usap perlahan dan elakkan dpd memasuki mata. Boleh digunakan 2-5 kali sehari utk kesan yg optimum. Selamat mencuba...


1 comment:

  1. memang terbukti spf50 dr Zarraz Paramedical membantu menghilangkan dark eye rings di bawah mata saya.Juga kulit wajah saya nampak cerah dgn sekata.Saya syorkan anda juga menggunakannya.Terima Kasih Zarraz.

    ReplyDelete